Jump Main Menu. Go directly to the main content

Sección de idiomas

Fin de la sección de idiomas

Access / Registration

Sección de utilidades

Fin de la sección de utilidades

Start of main content

Social Sciences

Search activities

“In the sphere of Social Sciences, the Ramón Areces Foundation backs projects which seek solutions to the main challenges that will be faced by modern society in the future: economic, educational, institutional, together with those related to development”

Access to all information about Social Sciences

Multimedia gallery

América Latina ante la covid-19 Xiana Margarida Méndez Bértolo (Secretaria de Estado de Comercio) , Alejandro Werner (Exdirector del Hemisferio Occidental del FMI) , Óscar Arce (Director General de Economía y Estadística del Banco de España) , Marta Blanco (Presidenta de CEOE Internacional) , Enrique V. Iglesias (Expresidente del Banco Interamericano de Desarrollo)

América Latina ante la covid-19

See album

Educación y mercado de trabajo tras la pandemia Florentino Felgueroso (Fedea) , Luis Garrido (UNED) , José Antonio Herce (LoRIS) , Daniel Santín (UCM)

Educación y mercado de trabajo tras la pandemia

See album

Contribuciones de la Psicología a un desarrollo sostenible José Antonio Corraliza Rodríguez (Universidad Autónoma de Madrid) , José María Peiró (Universidad de Valencia) , Rocío Fernández-Ballesteros (Universidad Autónoma de Madrid)

Contribuciones de la Psicología a un desarrollo sostenible

See all Social Sciences Albums

Cátedra de Distribución Comercial Fundación Ramón Areces-Universidad de Oviedo